II ETAP (12 lutego - 23 marca 2026)
- 12 lutego 2026 r. - Ogłoszenie tematu filmu (II etap) wraz z opisem i kryteriami oceny na stronie programu „Moje finanse”. Film może być również animacją.
- do 5 marca 2026 r., do godz. 16:00 - Przesłanie gotowego filmu na adres mailowy koordynatora, wraz z wymaganymi w regulaminie zgodami oraz określonymi w opisie II etapu danymi. Należy przesłać wraz z filmem wypełniony dokument: ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH, W TYM WIZERUNKU
dla osoby niepełnoletniej i dla osoby pełnoletniej - 5 - 12 marca 2026 r. - Głosowanie Jury – wybór 8 filmów.
- 13 marca 2026 r. - Wyniki II etapu; Wyłonienie przez Jury, powołanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości, finałowych ośmiu zespołów. Wyniki zostaną udostępnione na platformie programu „Moje finanse”.
- 13 - 23 marca 2026 r. – Nagroda Publiczności; Głosowanie internautów (publiczności) na najlepszy film. Filmy zostaną opublikowane na kanale YouTube i udostępnione na kanałach social media Fundacji. Wyniki głosowania zostaną opublikowane poprzez kanały social media Fundacji oraz zamieszczone na stronie programu „Moje finanse”.





