II ETAP
- 31 marca 2023 r. - Ogłoszenie tematu filmu wraz z opisem (II etap) https://moje-finanse.junior.org.pl/pl/Konkurs. Członkowie zespołów mogą realizować projekt zdalnie. Film może być również animacją.
- do 23 kwietnia 2023 r. - Przesłanie gotowego filmu do koordynatora programu, na adres mailowy wraz z wymaganymi w regulaminie zgodami oraz określonymi w opisie II etapu danymi. Filmy będą umieszczone przez koordynatora programu na kanale YouTube FMP oraz na platformie „Moje finanse”, w zakładce Głosowanie.
- od 8 maja 2023 r. od godz. 8:00 do 15 maja 2023 r. do godz. 17:00 Głosowanie online poprzez formularz dostępny na platformie „Moje finanse”, w zakładce Głosowanie.
- 16 maja 2023 r. - Wyniki głosowania internautów, wybór 12 filmów. Wyniki zostaną udostępnione przez koordynatora programu na platformie programu „Moje finanse” w zakładce Głosowanie
- 24 maja 2023 r. Wyłonienie przez Jury, powołanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości, finałowych ośmiu zespołów. Wyniki zostaną udostępnione przez koordynatora programu, na platformie programu „Moje finanse” w zakładce Głosowanie.