II ETAP
- 21 lutego 2025 r. - Ogłoszenie tematu filmu wraz z opisem (II etap) na stronie programu „Moje finanse”. Członkowie zespołów mogą realizować projekt zdalnie. Film może być również animacją.
- do 12 marca 2025 r., do godz. 22:00 - Przesłanie gotowego filmu na adres mailowy koordynatora, wraz z wymaganymi w regulaminie zgodami oraz określonymi w opisie II etapu danymi. Filmy będą umieszczone na kanale YouTube FMP oraz na platformie programu „Moje finanse”.
- 14 - 20 marca 2025 r. - Głosowanie Jury - wybór 8 filmów.
- 21 marca 2025 r. - Wyniki II etapu; Wyłonienie przez Jury, powołanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości, finałowych ośmiu zespołów. Wyniki zostaną udostępnione na platformie programu „Moje finanse”.
- 21 - 28 marca 2025 r. – Nagroda Publiczności; Głosowanie internautów (publiczności) na najlepszy film. Finałowe filmy zostaną opublikowane na kanale YouTube i udostępnione na kanałach Social Media Fundacji. Wyniki głosowania zostana opublikowane poprzez kanały Social Media oraz zamieszczone na stronie programu "Moje finanse".